Liczysz się dla nas

152 lata banku
1867 - 2019

Zgłoszenia problemów z dostępnością lub nieprawidłowego działania interfejsu

Dbając o wysoką jakość świadczonych usług, dokładamy wszelkich starań aby oferować usługi na najwyższym poziomie. Jeśli na etapie testów integracyjnych wystąpią przeszkody uniemożliwiające prowadzenie testów – prosimy o przekazanie informacji w tym temacie. Bank dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać zaistniałe problemy.

W celu zgłoszenia zidentyfikowanych problemów prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia problemu:

docxFormularz zgłoszenia problemu

pdfFormularz zgłoszenia problemu

Na przesłane zgłoszenie odpowiemy w najszybszym możliwym terminie, po uprzedniej weryfikacji uprawień TPP.

Przerwy serwisowe

Nasze systemy bankowości elektronicznej, środowisko testowe Sandbox, a od 14 września 2019 r. również produkcyjny interfejs PSD2 naszego Banku wymagają cyklicznych prac serwisowych. Wiążę się to z krótkim brakiem dostępu do danych zarówno dla TPP jak i naszych Klientów. Informację o planowanych przerwach serwisowych będziemy publikować na tej stronie z wyprzedzeniem.

Kod BIC/SWIFT Banku Zrzeszającego:
GBWCPLPP

placowki

  

Rodo

Rodo

Informacja o ochronie danych osobowych
Planet Plus

Planet Plus

Zarejestruj się i zbieraj Cashback za wszystkie Twoje zakupy
Portfel SGB

Portfel SGB

Sprawdź środki dostepne dla karty płatniczej wydanej w ramach SGB

Nasi partnerzy

  • BFG
  • IPS SGB
  • Concordia
  • Western Union
  • TFPK
  • Ekspert Kujawy