Kredyt w rachunku bieżącym jest kredytem obrotowym o charakterze odnawialnym – oznacza to, że każdy wpływ na rachunek zaliczany jest na spłatę kredytu, powodując jego odnowienie o kwotę dokonanej wpłaty.
Twoje korzyści:
- łatwe finansowanie działalności gospodarczej w ramach posiadanego rachunku firmowego,
- stały dostęp do przyznanych środków pieniężnych,
- możliwość przyznania kredytu nawet na okres 36 miesięcy.

Na co możesz przeznaczyć środki?
Kredyt w rachunku bieżącym pozwoli na sfinansowanie bieżących potrzeb obrotowych związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą.
Jak uzyskać kredyt w rachunku bieżącym? Wystarczy:
- posiadać w Banku rachunek bieżący od co najmniej 6-ściu miesięcy (Bank może od tego wymogu odstąpić w przypadku przeniesienia rachunku z innego banku, jeżeli posiada on 6-ścio miesięczną historię rachunku),
- złożyć kompletny i prawidłowo wypełniony wniosek kredytowy wraz z wymaganymi przez Bank załącznikami niezbędnymi do oceny zdolności kredytowej,
- posiadać zdolność kredytową,
- zawrzeć z Bankiem umowę o udzielenie Kredytu,
Dokumenty do pobrania
Pełna księgowość
- bilans oraz rachunek zysków i strat za 2 ostatnie pełne lata obrachunkowe (np.2019,2020) oraz za okres bieżący,
- deklaracje podatkowe za 2 ostatnie, pełne lata obrachunkowe (PIT/CIT) wraz z potwierdzeniem złożenia w odpowiednim Urzędzie Skarbowym,
- roczne prognozy finansowe na okres kredytowania,
- zestawienie należności i zobowiązań w rozbiciu na kontrahentów,
- ewidencję środków trwałych, tabelę amortyzacji, zestawienie stanów magazynowych
Uproszczona księgowość
Dodatkowo należy dostarczyć:
- zestawienie przychodów i rozchodów za 2 ostatnie pełne lata obrachunkowe (np.2018, 2019), oraz za okres bieżący,
- bilans za 2 pełne lata obrachunkowe (np.2019, 2020), oraz za okres bieżący (o ile jest sporządzany),
- deklaracje podatkowe za 2 ostatnie pełne lata obrachunkowe (PIT) wraz z potwierdzeniem złożenia w odpowiednim Urzędzie Skarbowym,
- roczne prognozy finansowe na okres kredytowania,
- zestawienie należności i zobowiązań w rozbiciu na kontrahentów, kwoty oraz terminy wpływu należności/zapłaty zobowiązań,
- ewidencję środków trwałych,
- tabelę amortyzacji, zestawienie stanów magazynowych
Skontaktuj się z naszymi doradcami










